جربت الكيت كات اليابانية (٩ أنواع جديدة)

تم نشره في 2021/01/11
اليابان فيها اكثر من ١٠٠ نوع كيت كات
في الحلقة ديه جبنا ٩ بس منهم ، مختلفين غريبين حلوين
ساعدو صاحبي قولوله رايكم من هنا :
bit.ly/KitKatJaP
و ممكن تتابع احمد عبدالمنعم من هنا
ar-one.info/long/AGsYMSZKRhAInn_ecW9zUg.html
---------------------------------------------------------------------------------------------
لو عجبك الفيديو أعمل لايك ,
وأكبر دعم ممكن تعمله أنك تشترك في القناة Subscribe
_______________________________________________________
- بحب اتعلم
- بحب الاكل
- بتفرج على انمي
- بعشق الجيم
- غامض
- بخاف من ......
---------------
الاسم ؟
عمرو شريف
العمر ؟
1994 احسب انت بقى
الشهادة الجامعية ؟
هندسة قسم ميكاترونكس
الكاميرا ؟
Canon 80D
Canon g7x (بايظه)
برنامج المونتاج ؟
Adobe Premiere
الحالة الاجتماعيه ؟
متزوج
فصيلة الدم ؟
O+
ناوي على ايه الفترة الجاية ؟
كل خير ان شاء الله
--------------
For business enquiries: amrsherif.yt@gmail.com

تعليقات

  • لينك الانستجرام instagram.com/amr.sherif.adel/ لينك صفحة الفيس بوك facebook.com/amrsherif.yt/

    • الكاكيت منتج فرنسي انت بتشجع فرنسا الا اساءة للرسول عليه افضل الصلاةوالسلام

    • انا موت ضحك 😂😂

    • ممكن تدعمونى وتشتركو في قناتي بلييييز

    • الماتشو اللي لونها اخضر دي بطعم الشاى الاخضر يا شريف

    • خلي في تقييم من 10

  • فيلم عظمه انصح الكل بيه 19:46

  • انا متاكد انه كانت ليله تانيه خالص انت وبتمنتج الفديو ده 18:42 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • عاوزين سلسلة كبسة

  • عايزين ڤيديو احسن بيتزا كريب في مصر

  • طلع الراجل ده معاك على طول😂

  • اعمل حاجات من كوريا

  • انا حبيتكم اوى 😂😂😂😂😂😂😂😂

  • شكرا عشان بتجبلنا حجات كان نفسنا ندقها دقتهلنا بدالنا والله 💖💖💖💖

  • صحبك جامد يسطا واللايك دا عشانه بس مشكلته انه عمل اعلانات لكل المنتجات ف الفيديو بتاعك😂❤

  • ضحكتني اووووي بجد في وقت كنت محتاجة ده ❤ و صديقك كمان دمه خفيف زيك ياريت تشير مع بعض فيديوهات جاية 😍

  • اكتر حلقة ضحكتني 😂😂

  • هاني شاكر واحمد سعد غي نفسيكوا اوووي بس بصراحه دمكوا عسل 😂❤

  • عايزين احمد عبدالمنعم معاك على طول

  • فطست ضحككك 😂😂😂😂😂

  • دة مش خنزير دي غالبا فيها بانجو 😂😂

  • حسه ان انا بسمع هنيدي🤣😅بالله عليك تستضيفه معاك تاني

  • انا بضحك رغم اني مفروض مضحكش بس بضحك 😂😂

  • 😂😂😂😂😂😂 جامدة

  • حلقه عسل اوي 😂😂❤️ هو انت شاريها منين يا عمرو

  • 13:55 تفل الشاي😂

  • 11:35 يكونش ده الخنزير😂😂😂

  • عاش فشخ الراجل اللي معاك ده جاحد😂😂❤️❤️

  • اللهم صلي وسلم وبارك على نبينا وحبيبنا وشفيعنا وقائدنا وقدوتنا محمد رسول اللّه ممكن ياحبايبي اشتراك ف قناتي ولايك ♥

  • هي فين سلسلة كيفني و اكيفك🙂

  • 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • براعم التذوق : هيييه استني يا براعم

  • يعني مش فاهم بدل ما تقول هي مش فرنسية ممكن تقول نخلي بالنا من المنتجات الفرنسية وتحرضنا اننا ما نشتريهاش كدة احسن

  • الحلقه رهيبه و الضيف ضحكني طول الحلقه ياريت تستضيفه تاني 😂❤

  • بجد عماله اضحك من أول الفيديو ل اخروا ياريت تعملو فيديوهات اكتر مع بعض😂♥️

  • عاوز اقلك حاجة مهمة انا اسف ... علشان قلتلك ان الاستوديو حسه محتاج لمسة بس اكتشفت اني انا الي كنت محتاج لمسة او لسه صاحي من النوم 😂😂😂😅

  • انتوا الاتنين عاملين جو تحفااااه مسخره والله 😂😂😂😂😂😂♥♥♥

  • حلقة جامدة جدا وياريت تعملو فديوهات اكتر مع بعض 😂😂

  • لا انت تتطلع الدكتور معاك علي طول علشان فصلت ضحك😂♥️

  • أنمي ؟؟. انت أوتاكو 😂؟؟

  • انا بعشق اليابان ❤️😌 بعيدا عن التريقة🙂

  • 💎💎💎💎فين بازوكا 💎💎💎

  • الساكورا دي شجرة فيها ورد لونه بامبي كده هما بيستخدموه في حلويات كتير جدا وايس كريم وبتاع

  • انتو سكر جدا 😂❤️ وانا ضحكت فشششخ علي غير العاده ربنا يكرمكو❤️❤️

  • بضحك ع ضحككوا والله 😂😂😂😂

  • الحلقه دي مسخرره بجد انا ماما بتحسب اني اتجننت من الضحك😂😂😂😂😂

  • انتوا مسخره 😂😂😂👍👍👍👍😂😂😂😂😂👍👍👍👍

  • قمر

  • عايزين احسن بوكس شاورما في مصر

  • اكتر حلقه مسخره والله 😂😂😂😂😂😂❤️❤️

  • انا فصلت ضحك يلهوي ، والله طلعتوني من مود وحش اوي

  • 😂😂😂😂😂ضحكتني وانا زعلان ربنا يباركلك👍صاحبك ياعمرو ليه قبول ماشاء الله وربنا يباركلك فالاستوديو ان شاء الله ❤️❤️

  • الحلقه حلوه جداا وضحكت كميه ضحك على ما تكنش دي خنزير ياريت تعملو دويتو مع بعض تاني

  • الماتشا الشاي الأخضر الياباني🤣🤣

  • من اجمد الفيديوهات الى عملتها ❤❤😂ياريت تعملوا فيديوهات سوا كتير

  • رغم خفه دمكو الا انك،اخترت الشخص الغلط 😹

  • صاحبك صوته شبه اكرم حسني فشخ و مضحك بجد😂♥️

  • صوته زي ابو حفيظه عسل جوووي

  • اكرم حسني اوي 😂❤️

  • حلقة مسخرة اوي 😂😂😂😂😂

  • الماتشا ده شاي اخضر اللبن الصويا معموله للفيجين

  • نشتريها منين يا عمرو ؟

  • حلقة جميلة جدا ياريت تكررورها مع بعض انا موت علي نفسي من الضحك

  • 我哈特?

  • كل حلقة هات معاك حد ضيف دمه خفيف كدة 🌚🌚🌚❤

  • اكتر حلقة ضحكتني 😂😂😂❤

  • أحمد عبدالمنعم إضافة جميلة جدا ممكن تجيبه دايما في تجربة المنتجات العجيبة 😂 وعلى فكرة الماتشا هو بودرة الشاي الأخضر وبيتعمل لاتيه وحاجات كتير فلما قال طعم تفل شاي كان عنده حق 😅

  • كنت خايفه من فكرة الضيف بس طلعت الحلقه بتجنننن ههههه دمه خفيف الضيف جدا

  • الضيف دا قلب موازين الحلقه 😂😂😂❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • هياخد واحدة لمراته 🤣🤣🤣زوج مخلص

  • حلقة جامدة فشخ ♥️♥️

  • اكثر مقطع ضحكني ^_^

  • 🙌🙌love the idea and the collaboration!

  • صحبك دا دموا خفيف اوي بجد ❤️❤️❤️♥️♥️❤️♥️❤️♥️

  • الفيديو جامد 😂

  • 11:30 جامد اوووي 😂😂😂❤️❤️

  • استظراف بزيادة قوي.

  • اعمل من الفيديو ده سلسله كبيره الحلقه جامده صريخ ضحك 💞

  • هذي الحلقه راح يكون لها تاريخ معاي ومع اسرتي مستخيل تنمحي من ذاكرتي هذي الحلقه ماحييت

  • احلى فديو دة ولا اية❤️❤️❤️

  • والله انا شوفت لبان ب250 بلبل كل بلبل ينطح بلبل

  • كيت كات ماتشا😍😍

  • جيبو معاك في فيديوهات كتير ده موتني ضحك و انتو الاتنين في ما بنكو كمستري حلوه اوي😂❤️

  • بص يا عمرو الضيف اللى معاك شبه اكرم حسنى ولازم تطلعوا معاك فكل مرة لايك هنا بقا عشان يشوف ♥️♥️♥️

  • انا فصلت ضحك تحديدا فى الاخر

  • لا دمه خفيف اوي صحبك ده موتني ضحك

  • بصراحه انا كنت هموت ضحك😂😂 واول مرة اشوف فيديو ومقدمش فيه لأن روحكم حلوة اوى فيه بس ياريت حد منكم يشوف تعليقى ويرد عليا فى حاجه انا قلت كليه السون هتطلعنى بره اليابان واسافر وكده بس هو مفيش اى وسيله تانيه تخرجنى للبلاد برا ياريت اى حد عارف فى الموضوع ده يرد عليا فيه Please 🥺

  • الحلقه دي لازم تطلع ترند عشان صاحبك ده زي العسل بيفكرني باكرام حسني

  • كل برتقال 😂😂😂😂😂😂😂

  • الراجل اللي في الحلقه دا لازم يبقي ضيف دايم يخربيت المسخره 🤣🤣🤣

  • الفديو جمدان اوي بجد والضيف المعاك عامل شغل جامد ف الحلقه ياريت يطلع معاك تاني😂😂😂❤

  • انا موت ضحك 😂😂

  • الضيف الي معاك جاااااااااااامد

  • حاسة انكو هيستوا سيكا😂

  • حلوين يا طيبيين ❤️♥️

  • لو مديتش شيكولاته لاحمد عشان يديها لمراته انا هلغى الاشتراك😂😂

  • موتني ضحك انت ومنعم 😂😂😂♥️

  • دمكم الاتنين سوي خفيف جدا و مضحكين اوييي😂😂😂😂😂

  • فصلت ضحك بجد

  • ممكن صاحبك يقدم كل الحلقات الجايه وانت متطلعش؟ 😂😂😂😂😂

  • آلُلَُّـہِــم صٍَلُِّ ۆَﺳَ̭͠ـــلُِّم ۆَبَْآرِگّْ علُﮯنَْبِْيَِّنَْـــآ مُحٍمَّدِ ۆِأّلَُـﮧِ ۆِصٌٍحٌٍبِْـﮧِ أّجٍِمَعٌيَِّنْﷺِ🤲

  • يريت تستضيفه معاك تانى عشان دمه خفيف والحلقه كانت حلوه اووى بجد ⁦❤️⁩⁦❤️⁩

  • بجد انت عظيم ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

  • ماشي إحنا نعمل ايه؟

  • 💜🌹